Hír

Barátságos szállodákról szavaztak a vendégek

„Az Év Legbarátságosabb Szállodája” elnevezésű verseny második alkalommal került megrendezésre. A szállodák két kategóriában indultak a díjakért. A vendégek a figyelmesség és a barátságos kiszolgálás alapján választottak. A dobogósok mindegyike a SZÉP Kártya elfogadóhelyek közé tartozik.

A szállodák, hotelek és panziók többsége kiemelten fontosnak tartja, hogy minél kellemesebb és barátságosabb környezetet teremtsenek a belföldi üdülést választó vendégeknek. A figyelmes kiszolgálás, a törődés a vendégekkel azonban nem csak a szobát foglalók számára fontos, hanem a szállodákban dolgozóknak is. Akkor sikeres egy szálláshely, ha a vendégek a szolgáltatásokkal, és az őket kiszolgáló személyzettel is maradéktalanul elégedettek.

„Az Év Legbarátságosabb Szállodája” verseny ötletgazdája, Csobota-Kis Árpád – a BarátságosSzállodák nagykövete – elmondta, hogy a versennyel idén is a hazai turizmus erősítése, a szállodaipar és a vendéglátás „imidzsének” javítása volt a cél.

Két kategóriában nevezhettek a szállodák: a legfeljebb 50 szobával rendelkezők, valamint az 51 szobaszám felettiek mérettették meg magukat. A versenyben induló szállodák legtöbbje a SZÉP Kártya elfogadóhelyek között is szerepel. Közel százezer szavazat segített megtalálni a legvendégszeretőbb szállodákat.

A kisebb, 50 szoba alatti szállodák között a 2011-es év legbarátságosabb szállodája megtisztelő címet a Kék Duna Wellness Hotel nyerte el. A csodálatos ráckevei szálloda az OTP és az MKB SZÉP Kártya elfogadóhelyek között szerepel.

Második helyezett a Móron található Hétkúti Wellness Hotel – itt az OTP és az MKB SZÉP Kártyákat elfogadják –, harmadik pedig a villányi Polgár Pince Panzió lett (OTP SZÉP Kártya elfogadóhely).

Az 51 szobánál nagyobb szállodák között a zalakarosi MenDan Thermal Hotel & Aqualand nyerte el a legjobbnak járó díjat. Ezt a szállodát is meg lehet találni az MKB és OTP SZÉP Kártya elfogadóhelyek között.

A Hotel Karos Spa Superior (mindhárom bank SZÉP Kártyája használható szállás foglalására is), valamint a Hotel Eger Superior (OTP és MKB SZÉP Kártyával) került a dobogó második és harmadik helyére.

A vendégek kegyeiért zajló verseny során, illetve a Kisutazás.hu és a LifeClub.hu által végzett kutatásokból kiderült, hogy az odafigyelés és a vendégszeretet olyan fontos momentum, amelyet a belföldi szállás kedvelő turisták és utazók nagyon sokra tartanak. A vendégek közel 90 százaléka ugyanis már a szállás kiválasztáskor fontosnak tartja a szálloda személyzetének barátságosságát és figyelmességét.

Forrás: www.szallodaverseny.hu

További cikkeink: