K&H SZÉP Kártya egyenleg lekérdezés

Az egyenleg lekérdezése során a K&H SZÉP Kártya birtokosa igénybe veheti az online egyenleg-lekérdezés és a telefonos egyenleg információ lehetőségét, de a kártyahasználat során a banki terminál által kinyomtatott bizonylat is tartalmazza a még rendelkezésünkre álló összeget.

A K&H SZÉP Kártya egyenleg lekérdezés történhet egy úgynevezett K&H Cégvonal telefonszámain keresztül, és a K&H SZÉP Portál internetes felületén. Emellett az elfogadóhely kártya terminál által nyomtatott bizonylaton is feltüntetésre kerül a számla egyenlegének összege. A kártya kézhezvételét követően először a kártya aktiválását kell elvégezni a munkavállalóknak.

Telefonos egyenleg lekérdezéskor a kártyabirtokosnak egy normál tarifás telefonhívást kell kezdeményeznie. A K&H Cégvonal vezetékes, illetve mobiltelefon számmal is rendelkezik, és 24 órában elérhető. A telefonszámok:

  • vezetékes telefon esetén: (06-1) 335-3355 (7-es menüpont)
  • mobiltelefon használatakor: (06-20/30/70) 335-3355 (7-es menüpont)

  • >> online egyenleglekérdezés <<

    Ha a K&H Szépkártya egyenleg lekérdezését a webes felületen intézi a kártyabirtokos, akkor a bank SZÉP kártyával kapcsolatos portálján, a munkavállalói felületről jut el a lekérdezéshez.

    Mindkét esetben az azonosító adatok a kártyaszám, valamint a jelszó, ami első alkalommal a kártyabirtokos adóazonosító jele.

    Ha a kártyával terminálon keresztül fizet a K&H SZÉP Kártya tulajdonos, akkor a tranzakció után, a terminál által nyomtatott bizonylat mutatja meg a számlán fennmaradó egyenleg összegét. A bizonylatot érdemes gondosan kezelni és megőrizni, ugyanis azon feltüntetik a pihenőkártya teljes számát, és az érvényesség dátumát is.