Hír

Tovább nőhet az MKB SZÉP Kártya népszerűsége

Az MKB plasztikkártya népszerűségét, valamint a Széchenyi Pihenőkártya-programmal kapcsolatos legújabb változásokat, tudnivalókat ismertette az MKB ügyvezető igazgatója, Lehoczky László.

2011 novembere óta már több mint 110 ezer MKB SZÉP Kártya tulajdonos használja cafeteria keretét az utalványkártya formájában. Az eddig feltöltött 16 milliárd forintból már több mint tízmilliárd forint került kifizetésre az MKB-val szerződött szolgáltatók részére. A SZÉP Kártya elfogadóhelyek száma a 11 ezer felé közelít, és több mint 13 ezer féle felhasználási lehetőséget kínálnak országszerte.

Az MKB Egészségpénztárt és Nyugdíjpénztárt Kiszolgáló Kft. ügyvezető igazgatója, Lehoczky László elmondta, a plasztik sikere így is bíztató. Július 1-jét követően a szolgáltatási körök bővítése további lendületet adhat az MKB SZÉP Kártyának.

A szakember szerint ez a módosítás fő területeken jelenthet előrelépést a Pihenőkártya életében. Az eredeti cél a hazai turizmus fellendítése, és az aktív, minőségi időtöltés – az aktív sport – lehetőségének megteremtése volt. A Szép-kártya működését szabályozó rendelkezés legutóbbi módosításai leginkább ezt segítik elő. Itt ejtett szót arról is, hogy a szállás alszámla kerete a változásokat követően a szálláshely által nyújtott egyéb szolgáltatásokra (félpanziós ellátás, wellness, szépségápolási és sportlehetőségek) is felhasználhatóvá válik.

Lehoczky László arról is tájékoztatást nyújtott, hogy milyen az eddigi kártyahasználat aránya az egyes alszámlák tekintetében. A legfrissebb statisztikai adatok azt mutatják, hogy a vendéglátás alszámla lehetőségeit használják ki a legnagyobb mértékben (67 százalék). A legnépszerűbb vendéglátás zsebet a legnagyobb kerettel bíró szállás alszámla követi, mégpedig 20 százalékos aránnyal. A legváltozatosabb szolgáltatási körrel rendelkező szabadidő alszámla jelenleg csupán 13 százalékos használatot mutat.

Az MKB ügyvezető igazgatója úgy véli, a július 1-jén életbe lépő módosítások a szabadidő alszámla forgalmának jelentős növekedését vonhatják maguk után. Ez az alszámla sokkal több, sporttal kapcsolatos szolgáltatással bővült, és ebből a zsebből lehet belépőjegyet venni a színházak, múzeumok műsoraira, illetve koncertekre és fesztiválokra.

A nyár a fesztiválok és a strandolás időszaka. Több rangos rendezvény kerül megrendezésre az ország számos pontján. Ilyenek pl. a VOLT Fesztivál, a SZIGET Fesztivál, a Hegyalja Fesztivál, valamint a Balaton Sound is. Ezen felül még számos könnyűzenei rendezvényre, egyéb fesztiválra is lehet a plasztikkal belépőt vásárolni.

További cikkeink: