Hír

Hatalmas érdeklődés az OTP SZÉP Kártya irányában

A SZÉP-Kártya iránti érdeklődés a szakemberek számára meglepő mértékben megnövekedett. Jelenleg is több százezer OTP SZÉP Kártya birtokos szeretné országszerte még több helyen használni. Érdemes azonban még a nyaralás előtt tájékozódni az elfogadóhelyen az utalványkártya használatával kapcsolatban.

Az OTP Pénztárszolgáltató, amely eddig már közel félmillió SZÉP Kártya tulajdonost tudhat ügyfelei között, arról számolt be, hogy várakozáson felüli az érdeklődés az utalványkártya irányában. A Pénztárszolgáltató ugyanakkor úgy tapasztalja, még mindig adódnak félreértések a kártyahasználat során.

Az OTP SZÉP Kártya elfogadóhelyek száma közelít a 15 ezer felé. A kártya használatával, elfogadásával kapcsolatban érdemes tisztán látni néhány dolgot a kártyatulajdonosoknak és a szolgáltatóknak egyaránt.

A kártya tulajdonosának figyelni kell arra, hogy első használat előtt a kártyát aktiválni kell. Aktiválás nélkül a kártya egyetlen alszámlája sem érhető el. Ismerje meg az OTP SZÉP Kártya aktiválás lépéseiről készült írásunkat. Fontos az is, hogy tudjuk, a használni kívánt alszámlán van-e elegendő keretösszeg. Gyakran éljünk pihenőkártya egyenleg lekérdezés, lehetőségével.

Emellett azt is érdemes még a szolgáltatás kiválasztása előtt tisztázni, hogy az elfogadóhelyen mely SZÉP Kártya alszámla keretéből fizethetünk. Hasznos információ, hogy szállásfoglaláskor, amennyiben utazási iroda kínálatából választunk, és a szálláshely költségét az irodánál rendezzük, csak a szállás alszámla használható.

SZÉP Kártya birtokosként egyre nagyobb az igényünk arra, hogy a kártyánkkal minél több helyen, kényelmesen és gyorsan fizethessünk a választott szolgáltatásokért. Azonban tudni kell, hogy a kibocsátók közötti zavartalan keresztelfogadáshoz, a választott szolgáltató elfogadóhelynek mindhárom kibocsátó bankkal külön-külön szerződést kell kötnie. Szolgáltatóként nagyon fontos arra ügyelni, hogy a szerződéskötéskor a dokumentumokat pontosan, minden téren hiánytalanul juttassuk el a kibocsátó banknak.

A szolgáltatók közül többen hosszadalmasnak tartják a SZÉP Kártya-szerződés folyamatát. A megnövekedett érdeklődés miatt bővíteni kellett a call-centerek és az ügyintézők kapacitását. Az OTP ugyanakkor úgy tapasztalta, hogy egyes szolgáltatók, éttermek eleve elutasítják a szerződés megkötését. Az indokok között az alacsony vendégforgalom, a banki terminál hiánya, illetőleg a készpénz előnye is szerepel.

Mindamellett tehát, hogy továbbra is akadnak megoldásra váró problémák, amiken a szakemberek folyamatosan dolgoznak, a számadatok azt tükrözik, hogy a Széchenyi Pihenőkártya népszerűsége nem várt mértékben növekszik.

További cikkeink: