Hír

Eredményes szezonnal nyitott a SZÉP Kártya

A belföldi turizmus élénkítésére létrehozott Széchenyi pihenőkártya rendszer működőképes, amit idei nyári szezon már be is bizonyított. A pihenőkártya sikerét mutatja, hogy – főleg a Balaton környékén és a Dunántúlon – jelentős forgalmat bonyolított. A kártyabirtokosok megszerették és megszokták a plasztikkártyát.

A Nemzetgazdasági Minisztérium elemezte a hazai turizmus idei első féléves teljesítményét. A SZÉP Kártya hatékonyságát, valamint a vendégéjszakák számának növekedését emelték ki elsősorban.

A belföldi turizmus legfőbb mutatói, valamint a SZÉP Kártya elfogadóhelyek, és a kártyahasználók számának növekedése bizakodásra ad okot a szezon kapcsán. A SZÉP-Kártya rendszer sikeresnek mondható. A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének beszámolójából kiderült, hogy azokban a szállodákban, ahol a Széchenyi Pihenő Kártya használatát figyelték, háromszor annyi alkalommal használták a Szépkártyát, mint az Üdülési Csekket.

A kártyakibocsátó bankok összesítései is azt mutatják, hogy a kártyarendszer eddig elért eredményei bőven meghaladják a várakozásokat.

Közel hatvan százalékkal nőtt nyáron az OTP SZÉP Kártya keretére feltöltött összeg, és a kártyahasználat is drasztikusan emelkedett. A nyári időszakban több mint 80 százalékkal többet használták a kártyabirtokosok a plasztik lapot.

Az MKB SZÉP Kártya kapcsán a pénzintézet képviselője arról számolt be, hogy jelentősen csökkentették a kártya bevezetésekor jelentkező informatikai jellegű problémákat. A Pihenőkártyákra feltöltött összeg felét a Szépkártya tulajdonosok el is költötték. A forgalom jellemzően az üdülési szezonban pörgött jelentősen.

A K&H SZÉP Kártya tulajdonosok is felhasználták már az utalványszámlákra feltöltött összegek felét. A kártyahasználat jelentős, egyértelműen mutatja, hogy a Széchenyi Pihenő Kártyával rendelkező munkavállalók megszerették, megszokták, használják az új cafeteria elemet.

Összességében elmondható, hogy a belföldi turizmus szempontjából, a SZÉP Kártya-rendszer nagyszerűen teljesített. A vendégéjszakák száma a szállás szolgáltatók adatai szerint közel tíz százalékkal nőtt. A turizmus élénkítése céljából létrehozott Pihenőkártya teljesítette a hozzá fűzött reményeket.

További cikkeink: