Hír

Egyre szebb a SZÉP Kártya mindenkinek

Az elmúlt egy év alatt, mióta az első plasztikkártya átadásra került, a rendszer érintettjei sok tapasztalatot szereztek a Pihenőkártyával kapcsolatban. A szakma, a munkáltatók és a kártyabirtokosok körében egyaránt népszerűvé vált ez a juttatási forma.

A SZÉP Kártya életre hívásának egyik célja a hazai turizmus élénkítése volt. A Széchenyi Pihenő Kártya több korábbi utalvány összevonásaként jött létre. Modern, korszerű és univerzális fizetőeszközként került forgalomba, és nagyon sokat vártak tőle. Többek közt azt is, hogy az Üdülési Csekk helyébe lépve nagyot lendít a belföldi turizmuson.

A kártya bevezetésekor – mint minden új dolog esetében – az első hónapok során felmerült néhány probléma. Meg kellett tanulni a rendszert, és meg kellett oldani a nehézségeket. Ebből kifolyólag a negatív hangok is megjelentek a SZÉP-Kártyával szemben.

Az eltelt bő egy év alatt, mióta az első Szépkártya átadásra került, nagyon sok tapasztalatot gyűjtöttek a kártyakibocsátó pénzintézetek, a kártyát a dolgozóik számára igénylő munkáltatók és a kártyatulajdonosok. Egyre több tapasztalat halmozódik fel a turisztikai szakma képviselői, a szálláshelyek, vendéglátás, illetve szabadidős tevékenységekkel foglalkozó, szolgáltató SZÉP Kártya elfogadóhelyek között is.

Az elmúlt egy év alatt összességében a Széchenyi Pihenő Kártya jól bizonyított. Ez alatt több mint hétszázezer utalványkártyát adtak át a bankok. A kártyabirtokosok is egyre többet, és tudatosan használják a pihenés bankkártyáját. Emellett a szakma is úgy érzi, hogy a kezdeti bizonytalanságokat kinőve egyre jelentősebb hányadát adhatja a SZÉP Kártya az elfogadóhelyek bevételének. A Magyar Éttermek és Szállodák Szövetsége (MSZÉSZ) állásfoglalást adott ki a kártya mellett. Ezt foglalja össze A szállodák a SZÉP Kártya mellet voksolnak című írásunk.

Legyen szó akár több csillagos szállodáról, családias hangulatú apartmanokról, vagy akár a falusi turizmus szolgáltatóiról, a legnagyobb kerettel rendelkező szállás alszámla kezdi utolérni a vendéglátás alszámlát a népszerűségi listában. A szabadidő és rekreációs alszámla pedig a sokoldalúságával nyerte el a kártyahasználók bizalmát.

A SZÉP-Kártya már nem csak a nevében szép. Népszerűsége és kedvező feltételei révén nagy jövő áll ez előtt a praktikus és modern juttatási forma előtt.

További cikkeink: